Jako majitel e-shopu pravděpodobně dobře víte, že dojem, který z vašeho obchodu zákazník získá, je silně ovlivněn i takovými věcmi, jako jsou obaly, ve kterých zboží zasíláte. Obligátní smršťovací fólie či mnohokrát použité krabice již dnes nestačí. Abyste se odlišili od vašich konkurentů, je potřeba oslnit zákazníka něčím takovým, jako jsou plastové obálky pro e-shopy, které si mezi majiteli elektronických obchodů získávají stále větší popularitu. Můžete je totiž opatřit poutavým celoplošným potiskem, který vaši zásilku odliší od všech ostatních a bude fungovat jako reklamní předmět – každý kdo jej uvidí, si na první pohled zapamatuje vaši značku.
Jaké mají plastové obálky výhody?
Tento moderní způsob balení sebou přináší řadu výhod. Jednou z nich je samozřejmě snížení nákladů. Nejenže jsou plastové obálky pro e-shopy levné samy o sobě, ale díky jejich lehkosti a minimálním rozměrům ušetříte i za poštovné. Ovšem to, že jsou plastové obálky vyrobeny z tenkého a lehkého LDPE, neznamená, že by nebyly dostatečně pevné. Naopak. Polyetylenová fólie je vysoce odolná proti roztržení a navíc je i nepromokavá. Ke zboží uloženému uvnitř se tak nedostane vlhkost, prach, ani zvídavé pohledy či nenechavé prsty.
Plastové obálky jsou ekologické
Ekologie hraje pro většinu současných zákazníků stěžejní roli. Lidé se snaží chránit přírodu a vybírají si produkty, které co nejméně poškozují životní prostředí. Všechny jejich nároky splní ekologické LDPE obálky, vyrobené z recyklovaného plastu, který tak nemusel putovat na skládku. Nízko hustotní polyetylén, ze kterého jsou vyrobeny, tak může sloužit opakovaně, aniž by znečišťoval životní prostředí. Dejte svým zákazníkům vědět, že používáte obaly z recyklovaného materiálu – ocení to oni i příroda okolo nás.